Hilvarenbeek Goedkope energie
Bespaar op je energielasten
- Nooit borg en altijd geaccepteerd
- Goedkoopste tarief per aanbieder
- Overstapboete binnen een week op je rekening
Bekijk je huidige contract met het gemeente aanbod
Bekijk aanbodOntdek Goedkope energie
Gezondverzekerd.nl helpt je aan lagere energielasten. Het kan lastig zijn om in aanmerking te komen voor een voordelig energiecontract. Door onze unieke afspraken met geselecteerde energiemaatschappijen is Goedkope energie nu ook voor jou bereikbaar.
Goedkope energie: de voordelen op een rij
Ontdek de unieke voordelen van Goedkope energie
Goedkope energie
|
Reguliere energieaanbieder
|
||
---|---|---|---|
Beste tarief per aanbieder | |||
Beste tarief per aanbieder |
|
||
Geen addertjes onder het gras | |||
Geen addertjes onder het gras |
|
||
Geen borg en altijd geaccepteerd | |||
Geen borg en altijd geaccepteerd |
|
||
Persoonlijke begeleiding naar de juiste keuze | |||
Persoonlijke begeleiding naar de juiste keuze |
|
||
Opzegservice inclusief | |||
Opzegservice inclusief |
|
||
Verlenging tegen beste tarief | |||
Verlenging tegen beste tarief |
|
||
Spreekuren in jouw gemeente | |||
Spreekuren in jouw gemeente |
|
||
Speciale afspraken | |||
Speciale afspraken |
|
||
Bekijk aanbod |
Gezondverzekerd.nl werkt samen met:




Hoe vraag ik Goedkope energie aan?
Energie aanvragen in 4 stappen
1. E-mail bevestiging
Je ontvangt binnen enkele dagen (maar meestal binnen 1 werkdag) een bevestiging per e-mail met jouw energiecontract.
2. Wij zeggen jouw huidige contract op
Hier hoef je niks voor te doen. Wij regelen de opzegging van jouw huidige contract.
3. Meterstanden doorgeven
Je ontvangt (zonder slimme meter) een uitnodiging om je meterstanden door te geven. Je huidige leverancier stuurt je de eindafrekening.
4. Eerste betaling
Je nieuwe leverancier schrijft je eerste termijnbedrag af. Als je wilt kun je de hoogte van het termijnbedrag aanpassen
De meest gestelde vragen bij overstappen van energieleverancier
De overstap van je huidige naar een nieuwe energieleverancier gebeurt in vier stappen:
- Bevestiging | Je ontvangt binnen 3 werkdagen (maar meestal binnen 1 werkdag) een bevestiging per e-mail met jouw energiecontract.
- Je huidige contract opgezeggen | Hier hoef je niks voor te doen. Alles wordt door ons geregeld.
- Doorgeven meterstanden | Je ontvangt, als je geen slimme meter hebt, een uitnodiging om je meterstanden door te geven. Je huidige leverancier krijgt deze standen en stuurt je de eindafrekening.
- Eerste betaling | Je nieuwe leverancier schrijft je eerste termijnbedrag af. Als je wilt kun je bij de hoogte van het termijnbedrag aanpassen.
Nee, het opzeggen van het contract bij je huidige energieleverancier regelt je nieuwe energieleverancier voor jou. Vervolgens stuurt je oude leverancier binnen twee maanden de eindnota.
Als je via Gezondverzekerd.nl overstapt naar een nieuwe energieleverancier, ontvang je hiervan per post of email een bevestiging. Vanaf dat moment heb je veertien dagen (wettelijke) bedenktijd. Je kunt in deze periode van de overstap afzien, door deze te annuleren bij de nieuwe energieleverancier. Je annuleert de overstap door het daarvoor bestemde telefoonnummer te bellen. Dat vind je terug in de bevestiging.
Nee, je stroom en/of gas wordt niet afgesloten als je overstapt naar een nieuwe energieleverancier. Het overstappen naar een andere/nieuwe energieleverancier is alleen een administratieve handeling.
De eindnota geeft het verschil weer tussen de betaalde termijnbedragen en de daadwerkelijke verbruikskosten. Heb je meer betaald dan je hebt verbruikt? Dan krijg je geld terug. Als je meer hebt verbruikt dan betaald, moet je het verschil bijbetalen. Het bijbetalen staat los van het eventuele overstappen. Of je moet bijbetalen, hangt van een aantal dingen af:
- Wanneer je voorgaande contract is ingegaan;
- Wanneer je de jaarnota hebt ontvangen;
- Wanneer je overstapt.
Stel: Je hebt in oktober de laatste jaarnota ontvangen. Na de koude wintermaanden, in april, stap je over naar een andere energieleverancier. De kans dat je moet bijbetalen is nu groter dan wanneer je in oktober overstapt. Is het contract van je vorige leverancier bijvoorbeeld in september ingegaan en je stapt het jaar erna rond september weer over, dan is de kans dat je moet bijbetalen kleiner. Let hier dus op als je overstapt! Je betaalt nooit méér dan wat je hebt verbruikt.